perjantaina, maaliskuuta 14

Alku

Äidillä on nähtävästi tylsää kun se vaan räpsii kuvia kun me koitetaan nukkua. Se on myös aika kummallinen kun se loi meille tällaisen blogin vasta nyt, vaikka me ollaan jo aika vanhoja. Mutta onhan se kiva tulla kuulluksi muutenkin kuin näiden seinien sisällä.

Neko

Pollo

Voidaan kyl kehaista vähän sen verran, et me oltiin tosi kiltisti tänä yönä. Oltiin ihan hiljaa kun isi ja äiti nukkui.

Pollo: Mä nukuin Äitin jaloissa ihan hiljaa melkein koko ajan. Paitsi sillon jos se liikahti ja herätti niin vähän natustin jalasta. Mutta vaan ihan vähän.

Neko: Mä koitin vähän viedä niille ponnaria mutta ei ne taaskaan leikkiny mun kanssa. Sit mä nukuin vähän aikaa Äitin päätä vasten ja sit vähän Isin ja Äitin päiden välissä. Mä koitin ihan hiljaa hurista että ne nukkuis paremmin.

Viime yönä me meinaan vähän riehuttiin ja jouduttiin ulos makkarista. Piti olla taas nätisti että saatiin olla niiden kanssa.

Pollo: Nii ku mun tulee muuten vähän ikävä...

Ei kommentteja: